WELCOME TO OFFICIAL BLOGGIE AIMI ASHRAFF , a simple bloggie . I DONT NEED ANY JUGDE FROM YOU STALKER :)

Sunday 5 June 2011

untunglah korang ada orang sayang :)

hahaha :) saje je posting . sebab tga bosan + tension tak tahu nak buad ape XD haahha . untunglah korang , ade orang yg sayang korang :) aku tade melainkn family aku ngn bestiess-2 aku :) hehehe :)

for now , sumpah aku sunyi :( tade org yg na text dgn aku "sayang sayang " . yg slalu text aku , bestiess-2 aku je :) itu pun suda cukup meyh ade bestiess yg sentiase memahami kite :)

sekarang nieh , aku na single buad sementara :) tenga menubati hati yang lara ni :) ceh ayat taknak kalah ! hahaha :)

itu je na post , bye2 all , take care . have a nice day :)

2 comments:

  1. don't worry laa. Mesti ade punye, percayalah :)

    ReplyDelete
  2. ai slma nie x ad owg syg kow kew ???? :-)

    ReplyDelete